One day di hari Selasa...

Jam bulat warna merah kat opis ni dah tunjuk pukul 1, that mean tinggal aku sorang lagi arini..sunyi jek kat luar tu gamak nya dari pukul 12 tadi depa2 tu dah get out pi makan.. peluang yang ada tak berapa banyak ni dengan suka hatinya aku pun mengepostkan idea aku di sini..act. this is my first post..well dah lama si Dia tu mengesyorkan aku menulis blog, cuma aku ni jer yang selalu bagi alasan ala-ala jual mahal..but at last tercipta jugalah blog ni..Thank You Very2 Much buat si Dia ..Patot lah lately aku macam suka jer meninjau dan singgah-singgah ( macam singgah sahur tu) kat blog kawan2 aku, rupanya dah sampai seru aku nak buat blog sendiri. Betol ke baru sampai seru? Ke memang dah tak tahan nak tunggu sampai dapat laptop baru..hehe (gelak kat diri sendiri ) Pada si Dia yang paham, gelak tu cover2 sikit eh..Orait! Rasanya sampai kat sini jelah mukadimah untuk di share for all..tgk la jap2 lagi kalau En.P kat sini kuar ke pi mana2 ke..p ligan pencuri ke..leh la sambung lagi..tak pun next day..atau next day...atau next day...wallahualam..

0 Response to "One day di hari Selasa..."

Post a Comment